51 dagar, 1224 timmar, 73440 minuter och 4406400 sekunder...

...kvar till semestern.
Men bara 32 arbetsdagar :-)
Det är det jag gillar med våren, det är klämdagar hit och helgdagar dit, har man dessutom jobbat ihop lite flex så kan man ta sig lite extra ledigt. Kollade almanackan idag och jag har bara tre 5-dagars veckor kvar innan semester! *jäj*

Måndag idag, jag har gäspat mig genom hela dagen. Förstår inte varför jag var så trött? Har det kanske att göra med all den friska luften jag fick i helgen...?

Ser iaf fram emot helgen redan, det är tur att den kommer redan på torsdag klockan tre. Valborg firar vi som vanligt med Lotta, Patrik och barnen. Brukar alltid vara mycket trevligt och alltid bli väldigt sent. Mannen och jag har dessutom förlovningsdag på Valborgsmässoafton, något som vi oftast brukar komma på framåt senkvällen...men hela nio år sedan är det i år sedan vi irrade runt på Hampstead Heath i London och letade efter den där vita herrgården vi sett i Notting Hill-filmen :-)

Nog för idag, i morgon är en annan, förhoppningsvis piggare, dag!

//Sara

PS. JA! jag såg att jag stavat som en kratta i förra inlägget, har inget att säga till mitt försvar *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0