Äntligen ledigt!

Har precis stjälpt barnen i säng, senare än vanligt vilket förhoppningsvis innebär att de tar lite sovmorgon i morgon, men jag har inga större förhoppningar. Fördelen är att de börjar bli så stora så de klarar sig själva framför tv:n medan jag och mannen trynar vidare.

Trots att vi jobbar kortare dag dag idag så kändes den väldigt låååååång. Jag var ju och fick massage igår, och idag har jag haft en fruktansvärd värk i nacken och ner mellan skulderbladen. Brukar klara smärta ganska bra men när inte alvedon hjälper så känner man sig ganska liten. Ringde till massören som sa att man kan få träningsvärk efter massage så det är bara att gilla läget antar jag. Förhoppningsvis är det bättre i morgon, annars får jag väl döva smärtan med vin i goda vänners lag :-)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur är det med nacken? Bättre hoppas jag. Måste vara på topp till nästa vecka ;-) Kjam

2009-04-10 @ 23:03:19
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0