Bloggtorka...

Jaha, tillbaka på jobbet. Det var sig likt.
Var och träna efter jobbet, segt som vanligt det första varvet, men jag var drypande blöt på slutet ändå.
Middag, kyckling curry, jättegott! Tyckte mannen och jag, helt ok tyckte storebror medan lilleman som vanligt åt ketchup med kyckling curry.

Ja ja, jag ville ju tillbaka till vardagen...

Men i morgon drar jag på roadtrip till Sälen. Ska upp och jobba på ett event som jobbet ordnar i helgen. Ett välkommet avbrott i vardagen :-)

Har målsamtal med chifen i morgon, kanske ska förbereda mig lite. Eller så kollar jag bara klart på Desperate Housewives innan jag hoppar i säng :-)

Ses på söndag om inte förr!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0