Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen!

Men det är också väldigt skönt att komma hem.
Lotta och jag bestämde, efter mycket velande från min sida, att åka hem en dag tidigare och landade igår kväll hemma i Nypan igen.

05.11 väcktes jag av storebror som drömde mardrömmar efter att ha sett Harry Potter igår. Sen låg han o snurra till klockan 6 då han gick ner och kolla på tv.
07.30 vaknade lilleman och då masade jag mig också ner till soffan där jag suttit tills nu....lite trött och ont i huvuvdet men det är väl bara och ta tag i saker o ting.

Solen skiner ute men frosten på bilen vittnar om en kall natt. Dagens aktiviteter blir väl att packa upp och röja här hemma inför en ny vecka. Förhoppningsvis blir det en stund i solen och kanske nån typ av träningsaktivitet med, man vet aldrig :-)

Ha en skön söndag!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen! =) Hihi...

Tack för deesa dagar! Sitter i bilen nu påväg hem. Puss puss. Henke hälsar!

2009-04-19 @ 13:56:24
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0