Fredag...

..vår chef bekräftar det vi länge misstänkt, hon är med barn. Jättekul för henne med en ny liten knodd :-) Men jag gillar min chef och tycker om när hon är på jobbet. Är lite orolig för hur de tänker lösa detta för den här typen av tjänst är inget man annonserar ut som ett grav-vik utan det måste nog lösas internt. Hmm undrar hur jag skulle passa som chef.....*haha*.....NÄ jag bara skoja, och det är inte ens första april längre :-)

Det märks på jobbet när det är fredag. Jag sitter i ett stort kontorslandskap med ett 40-tal andra. Framåt fredageftermiddag ökar sorlet i styrka, ett säkert tecken på att helgen är nära. En konsekvens av det är att jag oftast somnar i soffan redan till Bolibompa :-S Men ikväll är det en bra film på tv4+ klockan 10 så det är bara att kämpa på. Får ladda upp med chips och popcorn som jag inbillar mig att jag längtat efter hela veckan. Men jag tror att det får bli en jordgubbs-smoothie.

I morgon är planen att tvätta bilen, åka på picknick på femöre samt gå på bio med barnen. Men ni vet ju hur det gick senast jag hade planerat nåt så vi får väl ta dagen som det kommer.

Ha de gott!!

//Sara

PS. Fick min första kommentar idag, JÄJ!. Har ju bara lämnat ut bloggen till 4 stycken, men kanske den kan spridas lite vidare så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0