Hälsningar från Sälen!

Är i Sälen och jobbar.
Igår var det "fridag" och då passade jag på att åka skidor för första gången på 5 år. Det är som att cykla, har man en gång lärt sig så är det bara och köra. Fast det var sjukt mjukt i backen och man fick jobba, jobba hela tiden. Halvvägs ner var mjölksyran i låren nästan för mycket men det var bara att bita ihop...ingen träningsvärk idag dock så jag måste va grymt vältränad ;-)

Jobbade på invigningen igår, gick omkring med en jättetermos med choklad på ryggen som vi bjöd alla på. Kände mig som värsta ghostbustern *s*. Middag med skidlandslaget och övriga sponsorer på kvällen. Trevligt men efter en hel dag i backen så kände jag mig rätt mör och det blev en tidig kväll.

Vaknade till solsken i morse. Lovely. Idag ska jag frottera mig med kunderna, servera smoothies och ha det trevligt i solen. Bildbevis kommer när jag kommer hem :-)

Ha de gott, pussar och kramar till familjen som förhoppningsvis läser det här ;-)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0