Härlig eftermiddag...

Det var lugnt på jobbet idag, verkar som om alla kunder tagit påsklov redan, eller så ligger de o laddar för att bombardera oss med frågor efter påskhelgerna. Frågade chefen på förmiddagen om man kanske, mot förmodan skulle kunna få flexa ut lite tidigare idag. Återkom efter lunch blev svaret. 13.20 var det efter lunch och 13.45 stämplade jag ut för dagen och begav mig hemåt i solskenet. Hämtade lilleman på förskolan och sedan tog vi, eller jag iaf, tag i trädgården och gav den en liten uppfräschning inför våren.

Hoppas verkligen att det här vädret håller i sig förever and ever nu för jag vill ligga i solstolen och mysa i påsk.

Ha de!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0