Hata hockey...hata, hata, HATA SM-slutspel!!!

Ha ha, nja så illa kanske det inte är men det stör mig att de alltid sänds samtidigt som "mina" program så jag inte har någon bra ursäkt för att ligga i soffan och äta praliner. Ikväll och i morgon måste jag istället göra nåt aktivt...jobbigt ;-)
Fast visst skulle jag behöva titta mindre på TV. Men jag är ju förbaskat trött på kvällarna så det är ganska skönt att få dega bort några timmar i soffan.

Ikväll blir det vardagslyx istället. Storebror är fortfarande hos farfar på påsklov så vi andra ska åka ner på stan och äta på restaurang. Lilleman ska prompt ha pannkisar och det känns väl sådär att betala 70 spänn för lite mjölk och mjöl men bara han äter så är jag nöjd.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0