Jag fick en liten dotter igår!!

Hon är 7 kg tung och 68 cm lång och lystrar väl inte till namnet Thea, men det är det hon heter iaf, Thea Linnea Viktoria!
Thess, ni vet Linköpings-expressen, och hennes man Robban gav oss igår hedersuppdraget att bli gudföräldrar åt deras lilla hjärta. De tyckte vi behövde en dotter....o det är ju ganska smidigt att ha ett barn som man kan komma o gosa och leka med när man vill men som man inte behöver vagga och vyssa om nätterna  ;-)

Mannen fyller 45 på måndag, det är inte jämnt hur man än räknar men jag tycker, till skillnad från honom, att de där halvvägs-dagarna är värda att fira lite extra. Så jag arrangerade i smyg en överraskningsfest för honom igår. Tyvärr blev det ingen överraskning i slutändan eftersom lilleman vaknade med feber i går morse. Fast eftersom han var ganska pigg så kom alla utom en familj så det blev en mycket trevlig kväll trots att vi inte fick hoppa fram och skrika SURPRISE på riktgt amerikanskt manér.

Nu, frukost med målade ägg och sen ska jag gå bort min lilla baksmälla när jag tar en långpromenad till min mamma och pappa. Där ska jag sitta i solen och bara njuta!

GLAD PÅSK!!

//Sara

PS Glömde berätta att jag har skinande rena fönster, nya gardiner i vardagsrummet och nacken är så gott som ny igen!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0