Seriös shopping!

I morgon är det dags för fest med jobbet och vår vana trogen så är det tema! 80-tals tema!! :-) Häromdagen satt vi i fikarummet och pratade om kläderna man hade på sig back then. Med mina snart 36 pannor tillhör jag den äldre halvan på jobbet och efter att ha beskrivit hur jag gått på disco i vita mysbyxor, hängslen och ceriserosa stövlar så satt Tessan, 21 år, med hakan nere vid knäna...*skratt*
Anyway, utklädnad är inte obligatorisk men det är ju kul att spöka ut sig, därför har jag idag ägnat mig åt seriös shopping:
 -svarta leggings, eller tights på 80-talsspråk
- rosa lycratröja
- scrungie till håret
- benvärmare
- stooooooora örhängen i plast
- en påse gott och blandat från gröna skylten

Det i kombination med att dyka djupt ner i den färgglada sminkväskan kan nog bli ett rätt bra resultat. Ja jag lovar bildbevis kommer ;-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0