4 ton grus och 5x5 intervall

Ibland hinner man med väldigt mycket på en liten dag. Idag har jag:

- Kört storebror på läger
- Paddat grusgång och uppfart
- Varit på BVC och undersökt lillemans knöl i huvet (sannolikt inget att oroa sig för men vi håller koll på den)
- Skottat ut 4 tom grus tillsammans med far och svärfar
- Hämtat sten i grusgropen
- Paddat igen
- Hämtat storebror på lägret
- Joggat runt jorden

Eller ja det sista var kanske en liiiiiten överdrift, men jag tog mig runt 5 km slingan iaf. Hade bestämt mig för ett intervall-pass med 500 meter löpning och 500 meter power-walk. Gick ganska bra men jag börjar mer och mer undra hur jag tänkt ta mig runt tjejmilen på 60 minuter när jag får blodsmak i munnen av att jogga 500 meter!? :-s

Nu e det filmtajm och sen ska jag nanna kudden, i morgon styr vi kosan söderut, håll tummarna för sol så vi kan köra nercabbat ;-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0