Det blev en dag på stranden....

Prick klockan 10 lämnade vi hemmet med packning för en hel dag på stranden. 5 timmar senare, efter härligt solsken, trevligt sällskap och bad för de flesta, är vi hemma igen. Ropade in semesterpaketet på auktion på jobbet och i påsen låg bl a en favorit från 80-talet, Malibu suntan oil. Eftersom jag inte besökt stranden på över en månad så börjar jag känna mig lite blek och smorde in mig med lite olja och stekte mig en "stund". Ja lär ju få lida för det i natt och ha polo på stranden i morgon *s*


Ikväll ska mannen ut o roa sig, för en gångs skull ;-), o jag o barnen styr kosan mot Bergshammar och köpepizza med Lotta o killarna. Inte helt fel det heller :-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0