Effektivitet

Efter att ha lämnat barnen och tagit en skön morgonpromenad så tog jag tag i målningen. Gick riktigt bra men vilken tid det tar! Hann inte riktigt med det jag hade tänkt mig idag så det blir till att fortsätta i morgon.

När jag är ute o går så lyssnar jag på Rix Morgon Zoo, ibland kommer jag tom på mig att jag skrattar högt. Men vart har Gert tagit vägen? Efter sommaruppehållet så har han inte varit med hela tiden utan hoppar in med "Gerts värld" titt som tätt. Idag blev det iaf klart att det är Roger som får utföra veckans uppdrag, eller straff som de kallar det nu. Han ska kyssa en tjej i live-radio i morgon! Säga vad man vill

Efter att ha vängt ihop några mellis-muffins så traska jag och hämta grabbarna. De har med sig varsin kompis hem idag och sen tillkom det ännu en. Känns som om man har ett helt dagis hemma fast de bara var 5 stycken :-o

Ikväll ska familjen på speedway och jag ska ut på power/terapi-walk med Petra. Får vi se vilka ämnen vi ska avhandla idag.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0