En blåst brunett?

Eller kanske snarare urblåst?
Söndag förmiddagar är numera lika med fotboll för storebror. Halv 9 i morse drog vi mot Vagnhärad och Häradsvallen.
4,5 timmar senare är vi hemma igen. Resultat? En vinst, en förlust, ett mål av storebror och en genomblåst mamma. Tur att det var varma vindar och jag laddat för regn :-)

   

Nu sitter jag i soffan, har uppdaterat mig på allas helgäventyr (vad gjorde man innan facebook fanns?) och funderar på om jag ska dra en repa på Ekensberg. Jogga jorden runt börjar idag och om två veckor är det tänkt att jag ska springa Tjejmilen. Får dock inte tag på min pepp-polare så det lutar antingen åt en dejt med soffan eller en sväng med lurar i öronen...hm....soffan lockar men den är ju lika skön efter rundan. Forts följer....

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0