Födelsedag!!

Idag fyller Storebror 8 år!
Han hade ganska svårt att sova igår och jag sa åt honom att han var tvungen att ligga kvar i sin säng tills vi kom o sjöng för honom. 05:45 kryper en liten kille ner mellan mig och mannen, har ju ingen klocka stackaren och vem vet hur länge han hade legat vaken och väntat. Vet ju själv hur uppspelt man var när man var barn. När jag var barn gjorde jag alltid frukost på sängen till mina föräldrar på julafton och ett år kom jag med den redan klockan 4!!! Kan tillägga att jag fick gå o lägga mig igen *fniss*
Iaf, sidospår, han låg där o pilla mig i nacken tills våra klockor ringde klockan 6. 06.11 på slaget hans 8års dag sjöng vi så vackert som en morgonröst tillåter och uppvakta med paket. Han var inte helt nöjd över att behöva gå till fritids på sin födelsedag, han är van vid att vi är lediga då.
Nu faller det sig så att jag ändå är hemma idag, önskar jag kunde säga att det var självvalt. Har nog åkt på en irriterande urinvägsinfektion :-( Inte nog med att jag blev av med min cykel pga min fyllehunger, nu har jag tack vare att jag inte orkade stå i toakön på krogen och kissade ute åkt på detta oxå!!! Surt är det, o extra surt då himlen är klarblå utanför fönstret o vi hade kunnat haft en härlig dag på stranden...får göra det bästa av saken och hämta dem tidigare, kanske hinner med en glass i hamnen.
Har iaf fått tid på vårdcentralen på fm o lite piller brukar göra under...

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0