Goda nyheter :-)

Tyvärr inte vad gäller datorn, där överlägger fortfarande juryn...

I våras blev jag tillfrågad om jag var intresserad av att hoppa in som chef när ordinarie chef inte är på plats. Absolut! Sen har det legat lite på is iom att de skulle hitta en ersättare för min chef, men idag ringde de och frågade om jag fortfarande var intresserad. Självklart!
Innebär tyvärr inget extra klirr i kassan men ett bra tillskott till min CV :-D, så så fort jag e tillbaka på jobbet så ska jag och Linda sättas in i saker och ting...

Inte blev det nå målande idag heller pga regnet men det verkar som om det ska bli bättre i morgon så då ska jag ta tag i saker och ting. Istället åkta jag med Lotta och Viggo till Lager 157 i Hälleforsnäs. Hittade ett par Bondelid-jeans för 390 spänn och det är ju helt ok. Annars blev det mest grejer till grabbarna, och det var det som var tanken, lever med en extra stor svångrem denna månad...

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0