Kors i taket

Efter att ha målat framsidan o bättrat på staketet så kände jag mig fortfarande hemskt rastlös. Solen sken, solstolen lockade men jag har inget att läsa just nu. Så jag gjorde precis tvärtom vad jag brukar göra när jag e uttråkad, jag snörde på mig skorna och tog en långpromenad!! Det var verkligen superskönt, är detta ett tecken på att mina morgonpromenader till jobbet blivit en sån vana att det blivit ett behov? Jag hoppas verkligen det!

Nu till lite tråkigare nyheter, min nya dator verkar ha kraschat. Jag hoppas verkligen att så inte är fallet för jag har inte hunnit säkerhetskopiera sommarens bilder och även om det kan va kul o kolla dem på fejjan så är det vissa som man kanske skulle vilja framkalla på papper. Som tur e så ligger Italienbilderna på mannens dator....
Mamma ska ta med sig den till datagurun i Stockholm på onsdag så ny håller vi alla fingrar och tår.

I morgon börjar skolan, storebror blir tvåakluttare och ser framemot mattelektionerna. Lilleman börjar förskoleklass och verkar helcool inför detta, han är mest glad för att han äntligen ska få ta med sig frukt i sin nya ryggsäck. Själv har jag ju fortfarande semester och kommer tillbringa förmiddagarna på målarstegen. Kul? Nja men ganska meditativt när man får jobba i fred. På tisdag ska jag dessutom ÄNTLIGEN få klippa mig, sommarhår=risbuske, får se vad Anna har för planer för mig denna gång ;-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0