Minisemester i Cloetta-landet

Hemma igen efter två dar nere hos Thess, Robban och lilla Thea i Ljungsbro. Lilleman och jag lämnade storebror på lägret och styrde mammas cab mot Östergötland. Vi har softat och haft det bra, storhandlat på Cloetta-butiken, kommit från Ikea under femhundringen och varit på babysång med en hel massa småttingar.
Konstigt ändå hur man kan bli så trött av att göra ingenting i två dar...blev inget jogga idag, var inte hemma förrän halv 6 och innan maten var avklarad så var klockan lite väl mycket. Får trösta mig med att jag och Thess tog en långpromenad längs Göta Kanal igår kväll. Funnes det ett sådant stråk i Nypan så skulle jag va ute å gå jämt, så fullständigt rogivande att gå bredvid den lugnt flytande kanalen. Lite komiskt dock att när vi vände efter 3 slussar och gick tillbaka på andra sidan så mötte vi samma människor som på vägen ut :-) Får ta mig i kragen och ge mig ut en sväng i morgon kväll istället, "ska bara" först, bl a ta storebror till frissan....innan det hoppas vi på en solig och varm dag så lilleman och jag kan steka lite vid utomhuspoolerna :-)

Lite bildbevis :-)
   

o javisst ja, storebror hade testat speedway på lägret idag:


//Sara

Kommentarer
Postat av: Eve

Det är verklighen inte kul...men men...'

Gärna lunch! =) Nu ska jag ut och jobba lite. Kram

2009-08-22 @ 11:07:14
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0