Ute skiner solen

o här inne sitter jag.
Fast det känns väl ganska ok. Det är fredag och smhi, yr.no och klart.se har alla lovat stor sol, och värme till helgen. Detta innebär att det bli taikonläger med pannkakor, kycklingsallad och alla tillbehör på playan i morgon :-) Frågan e bara om det är så bra o bada om man äter anibiotika för att man blivit kall.....hm det måste jag kolla. Annars får jag väl plaska fötterna.
Igår när jag kom hem från jobbet så blinkade telefonsvararen och en glad röst från polisen meddelade att min kära cykel kommit tillrätta. Drog ner på lunchen och hämtade den, fick ta med mig min bror för det kostade 120 spänn att lösa ut den och de tog inte kort :-S cash e tydlingen fortfarande king. Iaf den som tyckte att det var en bra idé att "låna" min hoj i lördags måsta ha varit ordentligt trött för den hittades ynka fyra kvarter från där den blev snodd! Å som en extra bonus så låg min tröja kvar i cykelkorgen :-D

Ikväll ska storebror ha en kompis som ska sova kvar. Vi har laddat med hamburgare, jordnötsringar och Harry Potter, mys, mys :-)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0