3xF

Söndag kväll o jag sitter med datorn i knät och uppdaterar fejjan med lite bilder från helgen.
Helgen som innehållit Fest, Fest o Fåtölj :-)

Helgen som började riktigt bra med att jag fick gå hem vid lunch på fredagen. Hämtade grabbarna tidigt o åkte hem o myste innan det bar av på gruppfest. Matlagning stod på programmet. Alla fick varsitt uppdrag och jag gjorde, tillsammans med Miss Marita Piggy, sallad och tsatsiki.
Tävlingar stod som vanligt på agendan och efter ett riktigt battle of the bosses så är det bara att konstatera att jag är med i nästa gruppfests festkommitté.


Lördagen visade sig från sin allra tråkigaste sida med grå, grå, grå och regn...blev en heldag i mysbyxor. Plockade lite hemma och avslutade, nästan, projekt fåtölj. Nu börjar man kunna se hur det kommer se ut när det är klart.
 

Lördagen slutade dock i annat än grå, grå, grå när vi snyggade till oss o drog ut till Lotta o Patrik för lite partaj. Glögg i Bergshammar ledde till middag på kossan som ledde till efterfest med singstar hos oss. Gästerna åkte vid halv tre o jag la mig i soffan o "vilade" lite. Vaknade fullt påklädd klockan halv 6, pillade ut linserna o dök ner breve mannen i sängen istället.

Söndagen har även den gått i mysbyxornas tecken. Film och fika i soffan med barnen när de kom hem från mormor o morfar. Nu laddar vi för en ny vecka. Mycket jobb och annat fix inför kommande födelsedag o jul.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0