En trevlig överraskning

När jag till slut landade i soffan strax före nio och började flippa mellan kanalerna så visar det sig att 3:an visar en av mina favoritfilmer ikväll. Så nu sitter jag här med datorn som ända sällskap och njuter av Holiday :-)

Helgen har gått förbi i ett rasande tempo. Gårdagen bestod av fotbollscup i Linköping, en heldag i en kall bunker men jag blir lika fascinerad varje gång över spelglädjen hos grabbarna. Fast visst vore det kul om de fick vinna en match då o då....
Idag har jag bakat. Det blev fyllda saffransbullar efter eget experiment. Bjöd grannarna när de kom in på glögg, de fick godkänt :-)
Mannen har åkt till Frankrike på utbildning ikväll, efter att vi skjutsat honom till flyget tog jag med mig grabbarna o min mamma till kyrkan och kolla på Luciatåg. Mys, mys...

Utöver det så har jag hunnit klä granen och sytt upp lillemans stjärngosselinne som han ska ha i morgon. Därför tycker jag mig vara värd en stund i soffan innan det är måndag igen.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0