Tre dar, bara tre dar till

Sen får jag ta jullov. Jag är så himla trött. Alltså inte trött sådär som vanligt utan trött i själen, trött i psyket. Det är lite mycket nu överallt. O det är egentligen helt mitt eget fel, vill liksom va med och fixa o greja och styra upp o organisera o bidra. Men jag har insett idag att nu får det nog vara nog. När man känner trycket för bröstet och vaknar på morgonen med en stressklump i magen då är det dags att slå på bromsen. Ska ta mig igenom denna vecka o sen ska jag ta det lugnt. Jag o barnen är lediga hela nästa vecka men då de flesta julbestyr är klara så tror jag bara att vi ska slappa runt och inte göra nåt.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0