Det regnar här i Nypan idag...

Vaknade inatt av att gardinen blåst åt sidan och det regnade in på mig genom det öppna fönstret. Stängde och somnade om till klockan 7 när telefonen ringde. En lastbil med 13 ton jord stod utanför och ville "komma in" så nu har vi en stor jordhög i trädgården som vi ska kratta ut på det som vi fräste igår. Eller jordhög förresten, vid det här laget är det väl mer en lerhög för jisses vad det har regnat idag. Det har verkligen regnat precis HELA dagen! Bäddat för inomhusaktiviteter. Storebror har varit på busfabriken med en kompis, lilleman och mannen har varit på badhuset  och jag har lekt med världens sötaste lilla guddotter!! :-)


Efter lite delikat lunch från Semper, för Thea, drog vi ner på stan med mamma Thess, a k a Linköpings-Expressen ;-). Vi lunchade på Hellmans och shoppade likadana örhängen från Miss Dee (fast våra är inte "fyllda" o så är de i guld ;-) Avslutade eftermiddagen med mysig fika hemma hos Lotta, Amanda och Viggo. Han och Thea blev riktiga polare och for runt på köksgolvet, så himla söta, men tyvärr så låg kameran hemma :-(

Jaha, nu då? Ätit middag, lämnat blod på rekordsnabba 4 min 28 sek, familjen på bio, och jag har några timmar hemma själv. Skönt, nåt jag ser fram emot de få gånger det händer. Men sen när jag väl sitter där så kan jag inte företa mig nånting utan ligger mest i soffan och pillar naveln. Fast det är ju ganska skönt det med....tror jag ska göra det en stund nu ;-)

Ha de gott!!

//Sara

Kommentarer
Postat av: John

Kikar förbi din blogg, skoj att se fler från fallet blogga om livet outside the box ;), ha det bäst / Kram John

2009-07-11 @ 19:26:48
URL: http://livetenligtjohn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0