Har ju glömt berätta

Jag började ju mitt nya liv i förra veckan. Ja det gör jag, o många med mig, varje vecka så vi får väl se hur det går denna gång. Bestämde mig redan i vintras för att när lilleman började skolan så skulle jag börja gå till jobbet. När båda barnen är på samma ställe så finns det liksom tid till det. Har gett mig f-n på att traktordäcket åtminstone ska minska till ett vanligt bildäck :-S
Började jobba förra veckan så det var bara att köra igång. Förra veckan blev det av olika anledningar bara promenad 2 gånger men denna vecka har jag varje dag klockan 8 hängt på mig ryggan med matlådan, satt radion i örat och trampat iväg till jobbet. Det tar ungefär 20 minuter och det känns jätteskönt när jag kommer fram. Lyssnar på den kommersiella radion när jag går och tre dar på raken har jag hört samma bilreklam på exakt samma ställe. Det roliga är att jag har inte en aning om VILKEN bil de gör reklam för, så det motverkar väl syftet litegrann, eller??

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0