Kladd i ögat :-(

I morse när jag stoppade in linserna så skavde den ena litegrann. Ja ja tänkte jag det är väl nåt mikroskopiskt skräp det blinkar jag bort snart. Det blev inte bättre i den torra luften framför bildskärmarna och vid elva gav jag upp o åkte hem o bytte till glasögon. Det blev bättre men helt bra är det inte. Hoppas att det är något snabbt övergående och inte en infektion för då blir det inget party med Petra o co i morgon :-( Nog för att det är insidan som räknas men jag har verkligen ingen lust att gå ut osminkad iförd glajjor, kalla mig fåfäng, I DON´T CARE!!!

Det har varit högtryck på jobbet idag med, är så trött på kunder som inte kan ta eget ansvar för den tjänsten de köper o sen ringer o är förbannade...Fast dagen började o slutade bra, i morse fick jag ett "bra jobbat" från chefens chef som uppmärksammat mitt slit igår och till eftermiddagsfikat fick vi tårta..TACKAR!

Ikväll blir det hemgjord pizza med Lotta o Patrik. Ska bli mysigt AJ LÖV DEM! O i morgon ska vi bygga studsmatta som min snälla pappa köpte på väg hem från Sthlm idag.
Sen hoppas jag att ni alla håller tummarna för att jag kan gå ut o göra stan osäker i morgon ;-)

Trevlig helg och till er som började er semester idag, ha så himla skönt!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0