Trööött

Känner mig som om jag dragits fram o tillbaka genom en mangel 100 ggr.
Det var en tuff dag på jobbet idag, har säkert sagt samma sak tiotals gånger. Ok att jag ska va expert inom området men lite koll tycker man att den breda allmänheten borde ha, jag menar det är ju en vara de köper. O vad är det man säger, "don't shoot the messenger"?
Efter jobbet åkte mannen o jag ut på uppdrag studsmatta. Storebror fyller ju som sagt nästa vecka o vi har bestämt oss för att vika oss o joina den stora massan, om inte annat så kanske barnen kan hitta på nåt mer o göra än att spela ps2 dagarna i ända. Iaf, det var verkligen slut överallt, utom på City Gross men den var för stor. Så om inte pappa bor kvar hos syster i Sthlm i natt o tar vägen via K-Rauta på vägen hem så lutar det åt en tur till Norrköping i helgen...
Efter en smarrig middag, fylld kyckling o ugnsrostad potatis med rosévin, ligger vi nu o jäser i soffan med varsin godispåse från godisbron. Var därute redan igår men då hade de redan stängt :-(

I morgon är det iaf äntligen fredag, o grabbarna kommer hem från farfar. Pratade med den förut o bonus-farmor lät bra sliten efter en dag på Grönan *L* . I morgon kommer Lotta o Patrik o käkar, de har varit på husbilssemester o vi har inte setts på nästan två veckor :-o.Sen blir det partaj med Petra o de andra tjejerna på lördag, håll tummarna för schysst väder. Nu är bara frågan vad man ska ha på sig det är ju ingen värme ute direkt. Hmmm långärmat eller flytande värme? Vad tycker ni? ;-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0