Vilken natt!!

Igår var det så äntligen dags, dags för årets fylla som vi så moget kallar det. Mannen, Lotta, Patrik och jag hade ju bestämt oss för att ta en riktig rotblöta igår.
Dagen inleddes dock med att vi började ta hand om jordhögen som vi fick härom dagen. Vädret var perfekt för trädgårdsarbete, 20 grader o sol, men shit vad tungt det var! Underlättade ju inte att det kommit 40 mm regn på jorden i torsdags.
 

Framåt kvällen svidade vi om och tog vårt pick o pack o drog till Bergshammar. Förstår inte, nog för att vi skulle bo kvar, men att det blir så mycket grejer när man ska iväg. Badväskan var ju dock i onödan för det slutade ju med att vi badade i underkläderna...
Kvällen blev minsta sagt lyckad, grill och vin med släkt o vänner som sedan ledde till dansorgie som avslutades klockan 6 i morse!!!! :-O Jag skyller allt på Spotify, det är ju addictive!
Trots att grabbarna hängde med till klockan två tyckte de att halv 9 var en lagom tid o vakna på i morse...bara o masa sig upp o slå på tv:n. Av förklarliga skäl så har dagen gått i snigeltempo på en diet av pizza, cola och godis. Tur att det bara är lördag så jag har en dag till innan jag ska tillbaka till jobbet. Fick frågan igår hur det känns att börja jobba igen. Det känns helt ok, men det beror nog mycket på att jag bara ska jobba 5 veckor, sen har jag två veckor ledigt till, TJOHOO!!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Eve

2009-07-13 @ 15:53:54
Postat av: Evelina

Asrolig bild...hahahaha....

2009-07-13 @ 15:54:26
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0