After work och intervall-träning

Eftersom vi varit så duktiga på jobbet bjöd de på lite after work igår. Vin, snacks och trevligt sällskap i fikahörnan. Nice! Basse och Oscar var i sitt esse, man kan alltid räkna med att skratta så tårarna rinner när de är med. Lämnade gänget vid 8 för att gå på bio med mannen. Vi var o såg The Reader med Kate Winslet. Har sett fram emot att se den och den var jättebra men att gå på bio klockan nio en fredagkväll efter att ha druckit en del vin kanske inte var min bästa idé....

Eftersom jag har varit så trött på sistone så bestämde jag mig för att sova läääänge idag. Sov till halv 9 och låg o slumra till 10. Kände mig ändå sliten så mannen körde iväg mig på en runda.
Så här sitter jag nu, 40 minuter senare, och eftersvettas. Har kört intervallträningen som de rekommenderar om man ska klara att jogga runt tjejmilen. Känns så himla skönt och det bästa av allt är att nu kan jag med gått samvete ligga o dröna i hänmattan resten av dagen :-)...eller nä det går ju inte, jag har ju rivit cykelskjulet så nu finns det inget att fästa hängmattan i :-(

Ja ja, ikväll blir det iaf mys med grabbarna, mannen ska på fotbollsfest med sin matklubb.

Om 6 arbetsdagar är det semester, och om 12 dagar landar vi i mitt favvoland Italien :-)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0