En gång är ingen gång

Men två gånger är definitivt en vana :-)  (kanske)
Var ute o joggade efter jobbet. Vill gärna påstå att jag sprang men på slutet var det knappt styrfart så jag får säga jogga. Blev väl en så där 3 km iaf och jag powerwalkade bara uppför en halv backe. Eller backe förresten, ni som trampat elljusspåret på Hållet vet att mördarbacken nere där spåret vänder vid ån inte bara är en backe, det är rena rama väggen!!! Grannen tyckte jag skulle hänga med honom ut på intervallträning i morgon men jag har sett takten han springer i o jag tror att det är bäst för alla om jag avstår...för tillfället iaf :-). Om tre månader är det dags för tjejmilen i Stockholm och i år ska jag hålla mig frisk, tänkte försöka få in i alla fall ett par rundor i veckan för att sedan toppa formen på jogga jorden runt i augusti.

SÅ! Nu har jag berättat om min vision, så alla ni som läser detta, peppa mig och tro på min vision för det kommer jag att behöva!

I morgon är det tisdag. Då ska det bli spännande o se om min morgonträning blir en engångsföreteelse eller en vana. Sen får vi väl hålla tummarna för att allt funkar på jobbet också förståss ;-)

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

BRA SARA!!!!!!!! Kram

2009-06-02 @ 08:48:35
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0