Ledig tisdag

Har varit ledig idag, ett perfekt tillfälle att börja packa och springa på stan o fixa de sista grejerna inför resan. Ja ELLER HUR!!? Började dagen hos tandläkaren där jag skulle laga en trasig lagning, brukar gå rätt snabbt men idag slutade det med en rofyllning :-( Eftersom vi ska ut o resa på torsdag så fick jag tid efter lunch idag. Så ner på stan o fara runt som en liten iller med minneslappen i högsta hugg. Hann med nästan allt, får ta resten i morgon.
Var på Sarah salongen och fixade till bikinilinjen, med vax! Första gången, det gjorde ooooont! Tror jag håller mig till veetkrämen i fortsättningen. Sen iväg till hamnen för lunch med Lotta, Amanda och Viggo. Kommer sakna Lotta när vi är borta, vi pratar ju nästan varje dag. Fast vi kom överens om att vi skulle ta en riktig bläcka när vi kommer hem :-)

På väg tillbaka till tandläkaren ringde chefens chef och berättade att jag inte fått tjänsten som jag sökt. Jag måste tuffa till mig lite först men annars ansåg han att jag hade allt som krävs för den typen av jobb. Så nu ska jag skaffa mig lite tjockare skinn :-) På sätt o vis var det väl skönt att jag inte fick den, var inte helt säker på att jag ville ha den och nu slapp jag ta ett beslut. Det går väl fler tåg. Ska bli spännande och se hur det kommer bli med hon som fick tjänsten, hon är inte mitt första val om jag fått välja vem som skulle va min chef, men om ledningen anser att hon kommer att göra ett bra jobb så ska man inte rita fan på väggen i förtid. Alla måste få en chans att visa vad de går för innan man bildar sig en benhård uppfattning.

Tillbringade i alla fall hela denna vackra, soliga eftermiddag i tandläkarstolen. 2,5 timme!! o jag måste tillbaka i september och göra klart :-( Tur att jag prenumererar på tandvård annars hade jag blivit fattig som en krykråtta.

Tog en powervalk med Evelina ikväll och avslutade till min grannes förstjusning med lite styrka i trädgården. Hon frågade om man inte sprang tjejmilen, men lite styrka skadar inte.

Har ju ändå hunnit en hel del idag visar det sig, utom det jag skulle ha gjort nämligen packa. Men det är ju en dag i morgon också men sen smäller det!!!!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra inställning ang tjänsten! Alla är värda en chans att få visa vad men går för!!!! Kram

2009-06-17 @ 21:55:05
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0