Lilla-patte-klappar-dagen idag :-)

Ja han säger ju det vår käre Gert som snart är i mål på sin promenad. Lite impad blir man, undrar hur han ska få tiden att gå när han kommer hem.

Anyway...veckan hittils:
Måndag: Sprang i spåret
Tisdag: Tränade innan jobbet
Onsdag: Bakar chokladkaka

Själen måste ju ha lite oxå.... ;-)

Ikväll är det dags för Grey´s igen. Alla snackar ju om att det är säsonsavslutning med dubbelavsnitt men enligt tidningarna är det bara ett avsnitt idag. Vad betyder det? Att det är säsongsavslutning idag eller att man får ladda med näsdukar en onsdag till? Värdsliga problem som ni märker.

Shoppade ett par klänningar i måndags, en som man kan slänga på sig när man ska till stranden och en som man kan ha till lite fint. Var det tänkt i alla fall. Strandklänningen passade inte, den var för STOR! HURRA!!!! Det händer ju typ never. Finklänningen var lite för lik ett  genomskinligt baby-doll nattline och nja kände mig lite för gammal för den. Hoppas, hoppas, hoppas nu bara att den andra klänningen finns i min storlek för den tror jag kan bli en riktig sommarfavvo.

I morgon åker mannen till Oslo och jobbar och ni vet vad det innebär..ingen dator hemma :-( Hade ju tänkt köpa en nu när jag fick min bonus men den gick till husamorteringar istället *jippey*. Så vi får väl se när skatteåterbäringen kommer, då kanske jag kan få köpa mig en dator då.

Nähä, dags för frosting på kakan...mumma!!!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0