Sjuk :-(

Har varit väldigt trött ett tag, trott att det varit orken som var på väg att ta slut nu när semestern närmar sig med stromsteg. Men så var det inte. Kände mig kymig hela eftermiddagen, när jag kom hem hade jag ont i hela kroppen o frös. Tog tempen, 38 grader, feber!!!
Så det blir till o ligga hemma i morgon, förhoppningsvis inget långvarigt eftersom det är skolavslutning på fredag. Har dessutom en optikertid i morgon men med lite alvedon ska det nog gå bra.

Nu ska jag nanna kudden, natti natti

//Sara

Ps Det här är INTE bra för träningen, tur att jag tog en runda med Evelina igår...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Krya på dig!!!! Stor kram!

2009-06-10 @ 09:04:39
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0