Söndagsshopping

Har varit i Norrköping och shoppat idag. Det blev ett Nintendo DS till barnen, tenniströjor till mannen, en ryggsäck och ett par skor til mig som jag ska traska omkring med när jag är i Italien. Har jag berättat det? Jag åker till Italien om 11 dar !!!:-)

TIMBERLAND HYDROCLIMB W WHITE  HAGLÖFS CORKER ALGA GREEN/OLIVE

Avslutade dagen med besök på Busfabriken, kul lek för barnen och tre timmar nästan ostörd läsning för mig o mannen. Läser Harry Potter just nu, nästsista boken Halvblodsprinsen. Det är SJUKT spännande just nu. får se till att läsa ut den innan semestern för den är för tung för att ta med.

Nu är det filmtajm och i morgon är det måndag. Måndag = jobb och intervallträning med Evelina

//Sara

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fiiina skor och snygg väska. Haglöfs är inte illa pinkat ;-) Kram

2009-06-08 @ 22:08:15
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Sara

Nä o till ganska bra pris också som grädde på moset :-) Kram

2009-06-09 @ 08:23:08
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0