Det är inte lätt att hitta på ett bra namn på sin blogg...

Ville ju ha nåt bra namn på bloggen, som speglar lite vad jag skriver om. Men det var lättare sagt än gjort, alla bra namn var ju redan tingade! Tyckte iaf att jag kom på ett bra, som accepterades, till slut. Helt klart hade jag ju dock inte tänkt eftersom å ä och ö fortfarande inte fungerar i webadresser...men men, man får väl använda fantasin. Undrar just om "tanktelajt" som det blir fonetiskt betyder nåt... :-S

Ikväll är det lördagkväll. Ska ha några goda vänner på middag, o vi ska INTE kolla på Robinson. Den lokala videobutiken kommer att tjäna mycket pengar på vår familj de närmaste lördagskvällarna, våga vägra Robinson och all annan förnedrings-tv...

OM det mot förmodan är någon som hittar min blogg så vill jag önska er en trevlig lördagkväll :-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0