Sköna söndag...slöa söndag...

Hej på er!

Vill bara säga att JA vi släckte alla lampor under earth hour igår, var ganska mysigt faktiskt och det var länge sedan vårt villaområde var så svart. Sen vet jag hur mycket en lampa drar och det är inte dem som är energiboven hemma så vi får väl se det som en manifestation och inte ett sätt att "spara" energi.

Ok, såhär var planen för denna söndag:
-Barnen skulle med mormor på bio, under tiden skulle mannen och jag rensa i källaren, förstår inte var alla saker kommer ifrån :-S
-Promenad till barnens morföräldrar för lite grillkorv i trädgården.

Såhär blev det:
-Storebror som gick o la sig med huvudvärk i går vaknade idag med feber, lilleman fick gå själv på bio och vi andra kamperade i soffan hela dagen....

Så så kan det gå. Tog mig iaf iväg och tränade på eftermiddagen. Var på cirkelträning där varannan station är styrka och varannan kondition. Söndagar är en populär dag och det var rätt mycket folk. Brukar alltid se till att ha en tom "station" före och efter mig men idag var det fullt. För att inte stressa killen före mig så körde jag lite längre på min maskin så att han fick avsluta sin i lugn o ro....tyvärr tänkte inte "damen" bakom mig på samma sätt. Så fort rösten sa åt oss att byta station så hoppade hon vidare och stod o stampade tills jag flyttade på mig. Mycket irriterande! Min träning blev inte lidande, jag jobbar hårdare när jag är arg, o förhoppningsvis lärde hon sig nåt till nästa gång.

Men nu sitter jag i soffan medan barnen kollar på film, jag är mätt, nyduschad och solen skiner ute...inte mycket att klaga på alltså. Känner mig rätt redo att ta mig an en ny vecka med allt vad den har att erbjuda.

Ha de bra!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0