Tack för att du finns kära VM-kval...

...då kan jag med gott samvete sitta med datorn i knät för mannen ligger djupt koncentrerad i den andra soffan. Sitter o pillar lite med bloggen, kommer det bli som med facebook...blir man addicted?? Upptäckta iaf att man kan ändra namnet på bloggen så nu känns det lite mer logiskt. :-)

Mannen ja, en stycket äkta make sedan 9 år bor i samma lilla hus som jag. Här huserar även två sjövilda killar på 7 och 5,5 som jag älskar över allt annat, även om jag allt som oftast bryter ihop på dem och helst av allt vill ställa ut dem bredvid soptunnan. Det är då jag tänker på familjerna Annorlunda. Ni vet det där programmet på tv4 på måndagar. Hur 17 kan man frivilligt välja att göra 10 barn??? Jag är grymt imponerad att de verkar fixa det och tänker varje gång att jag ska aldrig mer gnälla över att storebror speglar sig i all evighet och att lilleman jämt ska ha sin vilja igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0