Ännu en dag till ända...

Fick en hel del gjort till slut. Idag har jag/vi:

Köpt ett träd till trädgården, ett paradisäppel-träd, inte granatäpple som jag sa till grannen *fniss*
Varit o handlat till födelsedags-bak, killarna ska baka chocloate chip cookies i morgon och jag ska baka....nähä du Lotta det blir en överraskning ;-)
Målat färdigt staketet
Lagt kantsten och bumlingar på framsidan av huset
Räffsat grus ur gräsmattan
Tvättat två maskiner tvätt som mannen hängt. Det är hans jobb ;-)

Killarna slog rekord på eftermiddagen. De är ju ute en hel del på dagis/fritids och är inte lika sugna som vi på att vara ute en hel ledig dag. Efter fikat gick de in och lekte och vi varken såg eller hörde dem på över två timmar :-o! De börjar bli stora mina små bebisar...

I morgon är det jobb igen.

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0