Ett nytt liv.

Klockan 07.00 på tisdagmorgonen klev jag innanför dörren på gymmet för ett morgonpass. I och med nya arbetstider så funkar det och jag tänkte att jag måste ju ge det en chans. Varför har jag inte testat det förut?? Det var ju sååååå skönt. Lite jobbigt att inte kunna sitta o eftersvettas i lugn o ro efteråt men det kan jag leva med, har en säker deodorant ;-)
Ikväll tar jag en paus i mitt nya liv, pizza till middag och nu ska jag mumsa choklad medan jag gråter ögonen ur mig till Grey´s anatomy.
Nya tag igen i morgon för då styr jag med jobbarkompisarna till Norrköping och springer, eller jag smålunkar och powerwalkar, årets Vårrus.

Idag är det tre veckor kvar till semestern....

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0