Inget att göra...

Första maj. Ledig dag. Solen skiner och jag känner inte för att företa mig nånting. Helst av allt skulle jag sitta i soffan/solen och läsa min bok men det har jag inte samvete till. Mannen håller på o ska måla utbygget, han är duktig han, och har svårt att sitta still och inte göra nånting. Det är väl därför jag känner att jag skulle behöva göra nåt jag med. Det finns massor att göra och tyvärr så blir jag lite handlingsförlamad då, det blir liksom för mycket, jag vet inte vart jag ska börja.
Fast jag har börjat i en ände, kanske inte den mest akuta men minst lika viktig. Sommaren är på väg och jag har lite dålig koll på hur grabbarna har det med kläder så jag har just rensat lillemans garderob och tänkte nu ta tag i storebrors. Kan va bra att ha lite koll innan vi åker på vår shopping-excursion på söndag...fördelen var att jag hittade en hel låda med sommarkläder till mig som jag helt glömt bort och med tanke på att jag för tillfället inte har nån lust att shoppa nya kläder så var ju det bra... :-)

Back to work!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0