Shopping med storebror..

Jag behöver ett par nya ballerinaskor, de håller ju bara en säsong och mina börjar bli rejält slitna. Har inte hittat några som jag gillat i Nypan och om jag gillat dem så har de inte funnits i min storlek. Varför köpa in så många 36:or när alla ändå verkar dra 39-40??
I alla fall, tog med mig storebror ner till Norrköping under förevändningen att vi skulle köpa kläder till skolavslutningen och med löfte att om han tog med sig egna pengar så skulle han få köpa dinosaurkort.
Två timmar efter ankomst till Norrköping styrde vi kosan hemåt med:

- tre par skor, bara ett par var mina dock o eftersom man får det tredje paret gratis som gills ju nästan inte dem ;-)
- två par solglajjor, är lite osäker på det ena paret dock vi får se efter en sväng på stan i morgon.
- vita jeans till barnen, lilleman vägrar dock ens prova sina eftersom de är alldeles för långa. Ska försöka göra det ändå när han somnat.
- jeans-shorts, som jag kan grotta omkring med hemma. Eftersom de är killmodell så är det lite "baggy" framtill men mitt traktordäck hänger inte över linningen och det är huvudsaken.
- 3 paket dinosaurie och pokemon kort. Definitivt INTE mina :-)
- 21 par strumpor till mig o barnen. Funderar allvarligt på att var och en i familjen bara ska få ha EN färg på sina strumpor, är så trött på att aldrig komma ihåg vems som är vems.
-sist men inte minst, två helt sjukt coola hattar till kidsen!



Avslutade denna soliga söndag med en tur till tippen och grillat till middag. En helt ok helg, ska bli skönt att få gå till jobbet i morgon och vila upp sig :-)

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0