Stolt mamma med träningsvärk!

Var med storebror i skolan igår. Dagen började med gympa, frågade honom om han ville att jag skulle vara med och det ville han. Så det var bara att packa ner gympakläder o handduk för duscha det är jätteviktigt att göra efteråt fick jag veta. (Känns bra att lite av det man tjatar om fastnar).

Sen var det svenska, lunch och svenska igen. Jag blir så fascinerad över allt som han har lärt sig bara sådär, trodde vi skulle stånga oss blodiga med läsning, plus och minus men jag har nog ett geni till son *s*. Skämt åsido, har ju tidigare skrivit om hur man konstant är orolig för sina barn och om man gör sitt bästa för dem. Därför känns det väldigt skönt för mamma-egot när fröken talar om hur bra det fungerar.
Efter skolan följde bästisen med hem och medan de spelade tv-spel slappade jag i soffan, så himla skönt att bara ligga o göra ingenting. Slumrade till en liten stund oxå, var helt slut efter att ha legat som en korv i ett korvbröd mellan mina två barn hela natten.
Storebror och bästis har varit polare sen de var ett o gick på dagis. Vid fikat satt de o pratade om att om de började jobba på samma jobb när de blir stora så kommer de ha känt varandra längre än alla andra. SÅ SÖTA! :-)

Vaknade i morse med träningsvärk. Vet inte om jag ska tolka det som att jag är dåligt tränad eller om jag använde helt nya muskler på gymnastiken igår. Jag väljer att tro på det sista, försök själv att gömma dig bakom en lite plint o se hur lätt det är ;-)

//Sara


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi.. :-*

2009-05-07 @ 16:22:48
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0