Torsdag...

...snart är det fredag, det är ju som ni vet min bästa dag på hela veckan. I morgon kan det kanske till och med hända nåt spännande, men vet aldrig.

På lördag är det stor fotbollsturnering i Nypan och storebror ska vara med med sin klass. Så håll tummarna för att det blir sol o varmt, och att det går bra för grabbarna och tjejerna förståss :-)
På eftermiddagen ska vi på fika hos min moster och kolla in släktens senaste tillskott, en lite tjej. O då menar jag liiiten tjej! Med sina 2300 gram så vägde hon inte ens hälften av vad min lilleman vägde som nyfödd, stadiga 4815 pannor och 57 cm lång!! :-o Kan man inte tro idag när han är lång o smal som en tunntarm.

Känns lite segt på bloggfronten just nu. Ungefär som när någon frågar hur läget är, man svarar liksom att det är bra och att allt flyter på som vanligt. Är det så? Händer det inget mer? Nä det kanske inte gör det eller så är man bara så inne i jobba-äta-sova diket så att man inte märker att livet passerar förbi. Skulle egentligen ha åkt till Stockholm i helgen med min Lotta. Planen var att strosa runt på Djurgården, äta och dricka gott och som bonus gå o titta på premiären av Rix Fm:s Festival-premiär. Istället ska jag tillbringa lördagen på en blåsig fotbollsplan...missförstå mig rätt, det ska bli jättekul och de brukar va jätteduktiga, men varför kan man inte få allt??

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0