Valborg med brasa o allt

Var i Bergshammar igår och firade Valborgsmässoafton med Lotta, Patrik och alla barnen. Det är tredje året vi firar Valborg med dem så vi kom överens om att nu är det en tradition, nästan så att man inte behöver fråga vad vi ska göra den här dagen längre. Det är lika med Midsommar det har vi också firat med dem se senaste två åren så Lotta är lite "arg" på oss att vi inte är hemma i år. Fast jag har sagt åt dem att de kan följa med oss, det finns plats ;-)

Valde att köra bil igår, skönt att komma hem på kvällen och inte behöva hämta bilen idag. Vi diskuterade detta under kvällen och kom fram till att vi blivit tråkiga, eller kanske gamla. För två år sedan dansade Patrik Bergshammars-polkan och Lotta och jag fnissade så vi nästan kissade på oss åt killen som drev med SJs talsvar. En riktig bläcka måste det bli framöver bestämde vi iaf och just nu lutar det åt en campinghelg vid havet, sol, engångsgrillar och en massa alkhol!! Moget eller hur? :-)

Vid brasan med min bästa Lotta, love ya!! Vid brasan med min bästa Lotta, love ya!!

Kommentarer
Postat av: Lottapottan

Gosiga gumman....Älskar dig me

2009-05-07 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0