Vin, skvaller och Grey´s anatomy

Har ju i tidigare inlägg beklagat mig över att dagarna bara går, inte mycket händer. Tog tag i det och fixade till en liten tjejträff igår. Tanken var att vi skulle gå ut o käka men det slutade med att vi hamna hemma hos Helene och käka smörgåstårta och grät oss igenom Grey´s. Den där serien har verkligen allt, även om jag blir lite frustrerad över att Meredith och McDreamy aldrig riktigt verkar få till det. Vi tjuvkollade nästa veckas avsnitt också så alla ni Grey´s fans därute, ladda med stora näsduken!!!



Ledig dag idag och vädret känns lite opålitligt. Kommer mig inte för att börja med nåt för om jag börjar måla ute så kan jag ge mig f-n på att det börjar regna och jag vill inte gå ner i källaren och greja för solen skiner ju ute!! Snacka om I-lands problem :-S
Men jag har en lista över saker jag ska göra de närmaste dagarna så det är väl bara att tag tag i den, first stop: tvättstugan!!

Ha en skön dag!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Eve

Var är Ramlösan? ;-)

2009-05-23 @ 12:06:24
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0