Dags för botox?

Alltså vid 36 år så får man leva med att kråksparkarna runt ögonen börjar komma, jag kan (nog) tom leva med de två "bekymmersrynkorna" som jag har mellan ögonbrynen. Men i morse var det inte kul, hade precis lagt på ansiktet och upptäckte då tre längsgående veck som marscherar tvärs över min panna!!! ÅNGEST! Men jag har alltid haft "talande ögonbryn" så det är väl nåt jag får leva med antar jag... :-(

Annars har det väl varit en vanlig måndag. Lite låg på jobbet, ni vet en sån där dag som inte är dålig, men inte heller helt bra....fast jag kom på på fikat varför jag kände mig lite deppig. Jag läste ju ut min bok igår! Det infinner sig alltid en tomhetskänsla varje gång jag avslutar en bra bok. Nu har jag läst ut Harry Potter och Dödsrelikerna. Kan ju tyckas lite larvig att deppa över en barnbok, men nu har jag under 1,5 års tid läst alla 7 böckerna. Jag har slängts mellan skratt och gråt, glädje och rädsla, fått följa med Harry när han växer upp. Och nu är det slut, nu vet jag hur det slutar, det finns ingen mer bok....som sagt kanske kan tyckas lite larvigt men jag rekommenderar alla att läsa böckerna. Vi läser dem för storebror, började när han var 6,5 o det var ganska lagom. Tyvärr kommer vi nog inte läsa dem för lilleman för det är ju inga böcker man läser på en vecka.

Hem från jobbet, springa igenom ICA, hämta barnen, laga delikat middag bestående av falukorv o pasta, film med killarna, lägga killarna, landa i soffan för att flippa mellan Sveriges fullaste hem och nya dokusåpan om Ullared. Jag säger bara en sak...underbart, morgondagens snackis i fikahörnan *s*

Pussar till mannen borta i India-land, vi hörs i morgon.

//Sara

Kommentarer
Postat av: mannen

Du är fin som du är.



/Puss

2009-11-03 @ 10:42:14
Postat av: Evelina

Hörrö du pudding! Va inte bitter nu! Du är ju så himla fin!!! Tycker om dig massor!

2009-11-05 @ 18:29:24
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0