Dille på lampor

Jag är 30 +, men jag skriver fortfarande önskelista varje år. Min mamma säger att om det inte kommer nån önskelista så blir det inga julklappar. O jag älskar julklappar! Jag älskar alla presenter man får under året. Jag kommer aldrig komma o säga att "i år, då köper vi bara till barnen" Jag e oxå ett barn, mina föräldrar finns ju fortfarande (i livet alltså ;-), jag kommer alltid vara deras barn.

I år domineras önskelistan av lampor.

Jag vill ha den här till vardagsrummet:



Den här till hallen:

...o den här till köket:



Den till vardagsrummet är dock lite för dyr för min plånbok, men som mannen ofta säger "en sån där kan jag göra sjäv" o det kan väl inte va så svårt....har jag klätt om en fåtölj så kan jag väl göra en tyllkjolslampa *haha*

Om man som jag är lampfetischist så kan jag tipsa om den här sidan....me want SNOFLAKE och BLIZZ....finns under taklampor....

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0