Dramaaaaaten

Har tillbringat två dagar i skolbänken där jag fått lära mig ALLT om LAS, MBL o AML. Mycket lärorikt och användbart och även om jag mestadels sitter på jobbet så är jag inte van vid att sitta still o lyssna o två dagar.
Dessutom bröt jag av det genom att igår kväll gå på Dramaten och, just det, sitta ner o kolla på Killing-gängets Drömmen om Herrön.

 

Vet inte riktigt vad jag ska säga om föreställningen...men man måste nästan får titeln konstnärligt geni bara för att komma på en sån här grej som inte verkar ha nån logik eller röd tråd. Bra var det iaf, rekommenderar er att se den, även om det är en fördel att ha lite kolla på gänget och de olika karaktärerna, att Robban är den som alltid måste skämta, Johan Rheborg är den djupa och att Schyffert är den som gjort en del utanför gruppen vilket
inte alltid uppskattas av de andra.
Hm, kanske ska bli teaterkritiker *s*

//Sara

Kommentarer
Postat av: Eve

Vad roligt att du gillade den.

Tack för den klämmkäcka kommentaren ;-)

Kjam!

2009-11-14 @ 11:19:29
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0