Rapport från verkligheten

Insåg att det var bra länge sen nu som jag skrev nåt. Det har varit full snurr på sistone och kommer vara så resten av veckan med men nu fick jag äntligen en stund över.
Sen sist så har jag hunnit med att:

- Vara i Västerås och firat 9-årig bröllopsdag med shopping, mysig middag o natt på hotell med mannen
- Klä om en fåtölj, eller ja nästan klar i alla fall
- Rensa vindstrappen, helt sjukt vad grejer det kan få plats i en garderob på typ 1 kvm
- Organisera om i källaren, frågan är bara om jag organiserat så bra att jag inte hittar nu...
- Tagit två härliga långpromenader, den ena för att hämta bilen efter en middag med vin och den andra med  leverans av fikabröd för att vi fick använda oss av "vip-taxi" istället för "taxi, var god dröj" ;-) hem från middag med vin
- Varit med storebror som tagit svinissprutan
- Övertalat lilleman att ta svinissprutan, krävdes både Pokemon-kort o glass
- Tagit svinissprutan själv
- Hållit i en presentation på jobbet med syftet att entusiasmera och peppa "massorna" *nervöst*

Resten av veckan ska jag:

- Dricka årets första glögg ihop med några härliga tjejer, ska bli jättemysigt med lite kvalitativt tjejsnack
- Baka lussekatter
- Storstäda, kan ju inte ta fram adventsstjärnor med dammtaxar under soffan och ludd på hyllorna :-O
- Åka till Ljungsbro o fira lilla guddottern som fyller ett år nästa vecka (gud va fort tiden går)

Utöver det så chefar jag hela denna vecka, vilket innebär heltidsarbete och det är jag ju inte riktigt van vid. Men det kommer kännas bra i lönekuvertet strax före jul ;-)

Men nu, nu ska jag nog bara ligga här och andas in, andas ut, andas in, andas ut, andas in.......zzzzzzzzzzz......

//Sara

PS, nu kom jag på varför inlägget har dröjt, jag hade ju tänkt lägga med en bild från vår bröllopsdag. Men ni vet på den tiden fanns inte digitalkameran så jag måste komma ihåg att ta med en bild o scanna på jobbet. Bildbevis kommer :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0