Alla helgons dag

Julmarknaden var visst inte förrän i morgon så nu sitter jag o väntar på att barnen o mamma ska komma hit så vi kan åka till kyrkogården och tända ljus hos våra nära och kära. Hade tänkt ta en promenad dit igår kväll men fastnade med datorn i knät i nästan tre timmar. Tänk vad tiden går fort när man har facebook, bloggen och spotify!

Idag ska jag för första gången karva en Halloweenpumpa. Ska bli spännande och se reslutatet. Barnen har varit på mig hela veckan om att VI ska göra det, men jag vet att det kommer sluta med att JAG gör det :-) Bildbevis kommer säkert senare....

Känner mig lite fundersam och irriterad, men jag misstänker att det bara är mina egna hjärnspöken som bråkar. Ska bli skönt att få prata av sig ikväll och få ventilera. Bara att säga vad jag funderar på högt brukar hjälpa till o släppa trycket...

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0