Bored, uttråkad och i ute faller regnet.

Jag vet att jag nästan önskade en liten släng av flunsan för att få vara hemma o sova ikapp. Men efter tre dagar innanför husets fyra väggar håller jag på o bli knäpp. Vore ju lätt avhjälpt om jag bara kände att jag hade orken att hitta på nåt, men nä inte så mycket va. Fast jag har faktiskt fått lite gjort idag, städat undan och målat första lagret på vad som äntligen ska bli en klädhängare till hallen. Nya gardiner i köket blev det oxå.

Nu har lilleman åkt till farmor för sleep-over, storebror spelar ps2 och mannen är nyss hemkommen från affären. Ikväll blir det mys med bara ett barn och hemmagjord kebab. I morgon laddar vi för heldag på fotbollscup i Eskilstuna, avfärd klockan 8.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0